پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5598
-
الف
+

همه‌چیز درباره «دست بالای دست» و بازیگران آن

سریال «دست بالای دست» به کارگردانی محسن یوسفی این روزها در حال پخش از آی‌فیلم است.

مجموعه تلویزیونی «دست بالای دست» به کارگردانی محسن یوسفی و نویسندگی امیر برادران و مرحوم خشایار الوند محصول سال 1391 است.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «دست بالای دست» به کارگردانی محسن یوسفی این روزها در حال پخش از آی‌فیلم است. این مجموعه به تهیه کنندگی مجید مولایی تولید شده است.

مجموعه تلویزیونی «دست بالای دست» بر اساس فیلمنامه خشایار الوند و امیر برادران، داستان دو برادر به نام سیامک (یوسف تیموری) و سعید(جواد عزتی) را بازگو می‌کند که هر یک از راهی متفاوت قصد ترقی و پیشرفت دارند.

"سیامک" برای رسیدن به خوشبختی از انجام هیچ کاری فروگذار نیست. او آدمی است که می‌کوشد با یک دختر دانشجو که خانواده پولداری دارد، ازدواج کند تا بتواند موقعیتش را تثبیت کند؛ اما برادرش "سعید" در یک مرکز پزشکی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کند خوشبختی را در جای دیگری جست‌وجو کند.

یوسف تیموری، جواد عزتی، فتحعلی اویسی، بهاره افشاری، رضا فیض نوروزی، هایده حائری، سعید پیردوست، خشایار راد و مجید مشیری از جمله بازیگران این مجموعه هستند و نقش‌های اصلی این سریال را برعهده دارند.

جواد عزتی
محمدجواد عزتی، دانش‌آموخته‌ هنرستان سوره‎است و فعالیت هنری‌اش را از ۱۵ سالگی با تئاتر آغاز کرد. وی در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در فیلم «طلا و مس» قدم به عرصه‌ سینما گذاشت.
او در مجموعه‌هایی چون «من یک مستأجرم» (۱۳۸۳)، «باغ مظفر» (۱۳۸۵)، «قرارگاه مسکونی» (۱۳۸۵)، «مرد هزار چهره» (۱۳۸۶) و ... به ایفای نقش پرداخته است و بیشترین فعالیت او در مجموعه آثار ژانر کمدی است.
عزتی همچنین در فیلم‌های سینمایی چون «طلا و مس» (۱۳۸۷)، «شیار ۱۴۳» (۱۳۹۲)، «پارادیس» (۱۳۹۴) و .... به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.
همسر محمدجواد عزتی، مه‎لقا باقری، بازیگر و کارگردان سینما ‎است.

یوسف تیموری
یوسف تیموری، که همه او را با نقش فولاد در مجموعه «زیر آسمان شهر» به یاد دارند، دانش آموخته هنرستان صدا و سیما است و از سال ۱۳۷۳ کار هنری خودش را آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌ «هوای تازه» (۱۳۷۵) به کارگردانی محمد رحمانیان، قدم به عرصه‌ تصویر گذاشت و با بازی در مجموعه‌‌ «سیب خنده» (۱۳۷۷) شناخته ‌شد.
تیموری در فیلم‌ سینمایی «دختر شیرینی‌فروش» و مجموعه‌هایی چون «مجید دلبندم» (۱۳۷۷)، «این چند نفر» (۱۳۷۸)، «زیر آسمان شهر» (۱۳۸۲)، «کوچه اقاقیا» (۱۳۸۳) و .... به ایفای نقش پرداخته‌است.
تیموری علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی صحنه نیز فعال است.

بهاره افشاری
بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون دارای دیپلم بازیگری و فارغ‌التحصیل رشته‌ نقاشی است. او علاوه بر بازیگری، به عنوان طراح لباس نیز فعالیت دارد.
افشاری با بازی در مجموعه‌ تلویزیونی «او یک فرشته بود» در سال ۱۳۸۴ در تلویزیون دیده شد و پس از آن با بازی در مجموعه‌های «روزگار قریب»، «فاصله‌ها» و
«مرد نقره‌ای» را تجربه کرد و همچنین فیلم‌هایی چون «تسویه حساب»، «ازدواج در وقت اضافه» و ... را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

رضا فیض نوروزی
رضا فیض نوروزی دارای مدرک فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آریزونای آمریکا در سال 1984 است و با بازی های متفاوت در مجموعه «گوهر کمال» به شهرت رسید و در سینما موفق شد.
فیض نوروزی در مجموعه «کلاه قرمزی و سروناز» بازی کرده است و پس از آن در فیلم های سینمایی چون «ده رقمی»، «چارچنگولی» و ... در فیلم‌های سینمایی دنیای کمدی بازی کرد و بازی در مجموعه‌های مهران مدیری مانند «مرد هزار چهره»، «ویلای من» و «قهوه تلخ» را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است سریال «دست بالای دست» هر شب ساعت 21:00 روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 5:00 و 13:00 روز بعد خواهد بود.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر